על הצד שלא מדברים עליו כשמוכרים במעל מיליון שקל ביום

האמת שזה דלולו לגמרי לעשות מעל מליון וחצי שקל ביום פה בארץ.
זה באמת לא באהלן אהלן
וזה קרה וזה קורה וזה אפשרי לגמרי.

האמת שזה דלולו לגמרי לעשות מעל מליון וחצי שקל ביום פה בארץ.
זה באמת לא באהלן אהלן
וזה קרה וזה קורה וזה אפשרי לגמרי.

אבל האם המותג שלכם מוכן לאתגר מהסוג הזה?  

בואו נצלול.

בקייס הזה בא לי לדבר על המערך.

 על העבודה בפועל.
על הצוות.

 

לפני הכל, אלו מוצרים פשוט מעולים. ניסיתי אותם, לא מעט.
החשיבה מאחורי כל אחד מהם היא פשוט מדהימה וזו אבן יסוד מרכזית כאן.

הפעם התפקיד שלי היה הרבה פחות “מנהלת מבחוץ” והרבה יותר שחקנית צוות.
עוד זוג ידיים בתוך מערך שלם, שמסתכלות מהצד, מכוונות, מדייקות.
לא להקים הכול מאפס — אלא להשתלב בקיים, לדייק ולחזק 

אז מה עשינו? 

בנינו גאנט שנתי מסודר מדוגם 

חידדנו מסרים ברמת המיקרו.
שיפרנו תהליכי עבודה פנימיים בין מחלקת השיווק, הקריאייטיב והמדיה. כל אחד יודע מה הוא עושה ומתי המשימה עוברת אליו 
הכנסנו סדר ופלואו ברור סביב קמפיינים/ מבצעים/ השקות מוצרים חדשים
התמקדנו הרבה בקריאייטיב, מסרים ודרכים יצירתיות להציג אותם
הפקנו ימי צילום של וידאו וסטילס.
השקנו מוצרים חדשים.
עבדנו עם משפיעניות עם בריפים מדויקים יותר.
הקמנו מערך תוכן שוטף עם סקריפטים מסודרים.

נכנסנו ביחד לכל המערכת עברנו על כל התהליכים אפיינו.. דייקנו.. סידרנו.. בנינו מערכת.
כשסידרנו את המערך מבפנים.
כשכל אחד בצוות ידע מה הוא עושה, מתי ולמה.
כשקריאייטיב, מסרים וצילום פשוט התחברו.
כשזה הרגיש קל. ברור. נכון.

ומכאן — הדרך להגדלת סקייל נראית אחרת לגמרי.
הרבה יותר יציבה.
הרבה יותר רגועה.
הרבה יותר בטוחה.

ממש קל להתעלם מזה.. אבל זה הדבר היחיד שבאמת חשוןב כדי לבנות צוות מנצח שיכול לתפעל סקייל בקצב גבוה 

תהיו טובים, תהיו שותפים, ספקי המדיה שלכם לא קוסמים - הם באים לעבוד - אבל החשיבה והעסק - היא שלכם. ובנימה אופטימית זו, מאחלת לכם רואסים גבוהים ווייבים טובים בלבד אמן!

MORE CASE STUDIES

איך באוגוסט עשינו 30,899 ותוך 90 יום עלינו בכמעט 800 אחוז והכנסנו 221,569 שח?

זה אחד הקייסים היותר מעניינים שתראו פה.
על כוחו של השילוב הבלתי מנוצח – אוטומציות במייל, ניוזלטרים וסמסים וקמפיינים – היה פה שיתוף פעולה מנצח!

קראו עוד

איך גורמים ל33,680 שח להכניס 200,394 שח ב28 יום בלבד ?

אז התשובה היא: בקלות
אבל אם נצמדים לתהליך.

אנחנו עובדים צמוד לתהליך הזה. לפורמולה. לא מעגלים פינות. לא עושים תוכי. כל התהליך הוא קוסטיום פר מותג. פר מוצר.

קראו עוד