איך באוגוסט עשינו 30,899 ותוך 90 יום עלינו בכמעט 800 אחוז והכנסנו 221,569 שח?

זה אחד הקייסים היותר מעניינים שתראו פה.
על כוחו של השילוב הבלתי מנוצח – אוטומציות במייל, ניוזלטרים וסמסים וקמפיינים – היה פה שיתוף פעולה מנצח!

לקוח עבר העביר לנו לקוח קוסמטיקה ותיק שחזק מאוד באופליין אבל עוד לא “פיצח” את האונליין שלו.
הרגשנו שזה הולך להיות פרוייקט מגניב כי הוא עונה על כל הליסט שלנו למותג מעולה:
מוצר חזק
נישה חזקה
יכולת תקציבים לגדול מהר
יכולת לוגיסטית לגדול מהר
הרבה מאוד דאטה – רשימה גדולה של לקוחות שרכשו בעבר, רימרקטינג חזק ועוד
צוות מכירות אופליין רציני
אנשים מקסימים

התפלאנו לגלות שלמרות שיש למוצרים בידולים היסטריים הם לא כתובים ולא ברורים בשום מקום.
אז המשימה הראשונה הייתה להבין – מה הבידול של כל מוצר, מה הבידול של הברנד? מה יגרום לבן אדם לרכוש את המוצר? מה החוזקות של המותג? מה יש לו שאין לשום מותג אחר בשוק?

חשבנו על הצעות רכישה שלא ניתן לסרב להן. כמו, אחריות לכל החיים או אם את לא מרוצה מהמוצר תקבלי 105 אחוז החזר! אבל במקרה הזה מדובר במוצר עם AOV גבוה, ותיק מאוד עם המון דאטה – אז יכולנו “להרשות” לעצמנו להמשיך לכיוון מבצעים תקופתיים.
הצעות הרכישה החזקות, אנחנו קוראים להן “הצעות אמון” הן מתאימות יותר למותגים צעירים שאין להם עדיין היתכנות חברתית חזקה מספיק וצריך לבסס את אמון הרוכשים בהם.

גיבשנו פאנל חדש:
מה הפאנל שלנו? מי רואה אותו? מי הקהל שלנו?
מה נראה לקהלים קרים, לרימרקטינג ולמי שרכש בעבר?
גיבשנו אסטרטגייה והשתלנו מסרים בכל שלבי הפאנל.

אחרי שהבנו מה הייחוד, מה ההצעה ומה הפאנל שלנו ניגשנו לתכלס:

איתרנו משפיענים מדוייקים למותג – איתרנו משפיענים ושלחנו להם בריף מדויק עם 5 תסריטים אפשריים ונקודות חשובות לדבר עליהן – רצינו לקבל חומרים טובים וחזקים שנוכל לעבוד איתם

עשינו קריאייטיבים חדשים – עבדנו חזק מול הבריף – איתרנו את החוזקות והבידולים ויצרנו קריאייטיבים מדוייקים למסרים שגם נעימים בעין ובאוזן.

קמפיינים – עלינו עם קמפיינים חדשים בפייסבוק, אינסטגרם וגוגל

במקרה הזה הלקוח הגיע כבר עם אוטומציות שעבדו מדהים – נבנו בפלאשי אוטומציות לנטישת עגלה, לוולקאם וללקוחות חוזרים

ניוזלטרים וSMS – ספציפית בתקופה הזאת היו לא מעט חגים – ראש השנה, סוכות, שופינג איי אל, בלק פרידיי ולכן לפני כל חג שלחנו סדרה של SMS וניוזלטרים עם הצעות רכישה מגניבות.

קבוצת וואטסאפ – אחד הדברים היותר טובים שתעשו לעצמכם!
הקבוצה היא ללקוחות שרכשו בעבר בלבד! הן מקבלות מייל עם לינק הצטרפות ושם מקבלות מדריכים, הטבות רק להן ועוד – מועדון לקוחות הגרסה שעובדת באמת!

והתוצאות לפניכם –
הלקוח התחיל איתנו עם 30,899 שח באוגוסט ואחרי 90 יום באוויר באוויר סגרנו את נובמבר עם 221,569 שח

אם אתם מרגישים שאיבדתם שליטה על העסק, אתם מפרסמים במעל 15,000 שח בחודש , המוצר שלכם מדהים אבל אתם לא מצליחים לייצר תוצאות ובאלכם להתפוצץ - דברו איתנו

MORE CASE STUDIES

על הצד שלא מדברים עליו כשמוכרים במעל מיליון שקל ביום

האמת שזה דלולו לגמרי לעשות מעל מליון וחצי שקל ביום פה בארץ.
זה באמת לא באהלן אהלן
וזה קרה וזה קורה וזה אפשרי לגמרי.

קראו עוד

איך באמת מתפעלים סקייל גבוה כל השנה ובחגי נובמבר בפרט?

ביום יום אני עובדת עם מותגים גדולים עם מחלקות שיווק שלמות אינהאוס ומותגים קטנים יותר שמצריכים ניהול של כל המחלקה ויש משהו שחוזר אצל כולם באופן גורף: 

קראו עוד

מכירים את זה שיש פרויקטים שהחומר האנושי בהם הוא פשוט זהב

פרויקט שהתחיל עם כל הנתונים להצלחה – קו מוצרים מהמם, שימושי, ייחודי, נמכר כבר במאות נקודות מכירה בארץ ובחו״ל-
אבל תוך כדי מלחמה שהשביתה את כולנו.. וסבבי מילואים בלתי פוסקים של המעורבים בתהליך ופשוט הכל הרגיש שזה לא זז. פשוט לא זז. 

קראו עוד