איך באוגוסט עשינו 30,899 ותוך 90 יום עלינו בכמעט 800 אחוז והכנסנו 221,569 שח?

זה אחד הקייסים היותר מעניינים שתראו פה.
על כוחו של השילוב הבלתי מנוצח – אוטומציות במייל, ניוזלטרים וסמסים וקמפיינים – היה פה שיתוף פעולה מנצח!

לקוח עבר העביר לנו לקוח קוסמטיקה ותיק שחזק מאוד באופליין אבל עוד לא “פיצח” את האונליין שלו.
הרגשנו שזה הולך להיות פרוייקט מגניב כי הוא עונה על כל הליסט שלנו למותג מעולה:
מוצר חזק
נישה חזקה
יכולת תקציבים לגדול מהר
יכולת לוגיסטית לגדול מהר
הרבה מאוד דאטה – רשימה גדולה של לקוחות שרכשו בעבר, רימרקטינג חזק ועוד
צוות מכירות אופליין רציני
אנשים מקסימים

התפלאנו לגלות שלמרות שיש למוצרים בידולים היסטריים הם לא כתובים ולא ברורים בשום מקום.
אז המשימה הראשונה הייתה להבין – מה הבידול של כל מוצר, מה הבידול של הברנד? מה יגרום לבן אדם לרכוש את המוצר? מה החוזקות של המותג? מה יש לו שאין לשום מותג אחר בשוק?

חשבנו על הצעות רכישה שלא ניתן לסרב להן. כמו, אחריות לכל החיים או אם את לא מרוצה מהמוצר תקבלי 105 אחוז החזר! אבל במקרה הזה מדובר במוצר עם AOV גבוה, ותיק מאוד עם המון דאטה – אז יכולנו “להרשות” לעצמנו להמשיך לכיוון מבצעים תקופתיים.
הצעות הרכישה החזקות, אנחנו קוראים להן “הצעות אמון” הן מתאימות יותר למותגים צעירים שאין להם עדיין היתכנות חברתית חזקה מספיק וצריך לבסס את אמון הרוכשים בהם.

גיבשנו פאנל חדש:
מה הפאנל שלנו? מי רואה אותו? מי הקהל שלנו?
מה נראה לקהלים קרים, לרימרקטינג ולמי שרכש בעבר?
גיבשנו אסטרטגייה והשתלנו מסרים בכל שלבי הפאנל.

אחרי שהבנו מה הייחוד, מה ההצעה ומה הפאנל שלנו ניגשנו לתכלס:

איתרנו משפיענים מדוייקים למותג – איתרנו משפיענים ושלחנו להם בריף מדויק עם 5 תסריטים אפשריים ונקודות חשובות לדבר עליהן – רצינו לקבל חומרים טובים וחזקים שנוכל לעבוד איתם

עשינו קריאייטיבים חדשים – עבדנו חזק מול הבריף – איתרנו את החוזקות והבידולים ויצרנו קריאייטיבים מדוייקים למסרים שגם נעימים בעין ובאוזן.

קמפיינים – עלינו עם קמפיינים חדשים בפייסבוק, אינסטגרם וגוגל

במקרה הזה הלקוח הגיע כבר עם אוטומציות שעבדו מדהים – נבנו בפלאשי אוטומציות לנטישת עגלה, לוולקאם וללקוחות חוזרים

ניוזלטרים וSMS – ספציפית בתקופה הזאת היו לא מעט חגים – ראש השנה, סוכות, שופינג איי אל, בלק פרידיי ולכן לפני כל חג שלחנו סדרה של SMS וניוזלטרים עם הצעות רכישה מגניבות.

קבוצת וואטסאפ – אחד הדברים היותר טובים שתעשו לעצמכם!
הקבוצה היא ללקוחות שרכשו בעבר בלבד! הן מקבלות מייל עם לינק הצטרפות ושם מקבלות מדריכים, הטבות רק להן ועוד – מועדון לקוחות הגרסה שעובדת באמת!

והתוצאות לפניכם –
הלקוח התחיל איתנו עם 30,899 שח באוגוסט ואחרי 90 יום באוויר באוויר סגרנו את נובמבר עם 221,569 שח

אם אתם מרגישים שאיבדתם שליטה על העסק, אתם מפרסמים במעל 15,000 שח בחודש , המוצר שלכם מדהים אבל אתם לא מצליחים לייצר תוצאות ובאלכם להתפוצץ - דברו איתנו

MORE CASE STUDIES

איך הפכנו תקציב של 100,000 ש"ח להכנסות של יותר מחצי מיליון – בפייסבוק בלבד

בקייס סטאדי הבא, אני הולכת לשתף אתכם בתוצאות קמפיינים של מותג שמאוד מאוד קרוב לליבי.
מי שמכיר אותי יודע שאני חיה את המותגים שאני עובדת איתם כאילו הם שלי.

קראו עוד

איך הכפלנו הכנסות ב200 אחוז ב30 יום בלבד ובלמעלה מ400 אחוז ב43 יום עבודה?

לא מזמן בחור מתוק שיש לו מותג עוד יותר מתוק אבל לא מצליח להרים אותו.
אני סקפטית כהרגלי ממותגי איקומרס מעפנים שמובילים אותם אנשים שלא ממש מבינים איקומרס – הייתי קצת אדישה.

קראו עוד

איך מוציאים 40 אלף תקציב שיווק ומכניסים כמעט 180,000 שח בחודש אחד בלבד?

האמת שזה לא כזה הרבה.. ובניינו, היה אפשר עוד הרבה יותר.
אבל נגמרה סחורה באמצע, היו בעיות בסליקה, הבעלים של המותג התעקש להריץ קריאייטיבים שלא עבדו טוב וכו’.

קראו עוד