האמת שזה לא כזה הרבה.. ובניינו, היה אפשר עוד הרבה יותר.
אבל נגמרה סחורה באמצע, היו בעיות בסליקה, הבעלים של המותג התעקש להריץ קריאייטיבים שלא עבדו טוב וכו’.
אז איך עשינו את זה למרות המגבלות?
האמת שכבר בשיחת מכירה הרגשנו שהם לא מספיק “על זה”, שהם לא יהיו פרטנרים טובים מספיק להצלחה.
איך הגיוני שמריצים 40K אד ספנד ואין מספיק מלאי? זה כמובן לא הגיוני.
איך הגיוני שיש שם 4 אנשי קשר שכל אחד לא יודע מה השני עושה ואין שם שום סדר – כמובן שזה לא הגיוני
אבל הם התעקשו שהם רוצים לעבוד אז אמרנו בסדר, יאללה –
אבל יש תנאים:
תדאגו למלאי כמו שצריך – אחרת אף קמפיין לא עולה לאוויר
אתם לא מתערבים לנו בקריאייטיבים בכלל – חאלס כבר עם הבאנרים המעפנים האלה
אתר שבור בווקומרס?? אין מצב שאנחנו עושים עבודת CRO על האתר הזה – אתם עוברים לשופיפיי!
הסכימו ונתנו GO:
בהתחלה ניסינו להבין מה יגרום לבן אדם לרכוש את המוצר? מה החוזקות של המותג? מה יש לו שאין לשום מותג אחר בשוק? (ולא, משלוחים מהירים, איכות טובה ושירות לקוחות זה לא ממש בידול כשיש לך את אותו מוצר שיש לעוד אלף חנויות)
חשבנו על הצעות רכישה שלא ניתן לסרב להן. כמו, אחריות לכל החיים או אם את לא מרוצה מהמוצר תקבלי 105 אחוז החזר! כלומר לא רק שתקבלי את כל הכסף בחזרה, אפילו תעשי עלינו עוד 5 אחוז! (מיותר לציין שזה עבד טיל ואף אחת לא החזירה את המוצר, כן?)
גיבשנו פאנל חדש:
מה הפאנל שלנו? מי רואה אותו? מי הקהל שלנו?
מה נראה לקהלים קרים, לרימרקטינג ולמי שרכש בעבר?
אחרי שהבנו מה הייחוד, מה ההצעה ומה הפאנל שלנו ניגשנו לתכלס:
כתבנו קופי חדש ומעלף לדפי מוצר עם המסרים החדשים
בנינו את כל האתר בשופיפיי – בחרנו תבנית מושלמת והעברנו את כל האתר שלהם לשופיפיי רק פי 10 יותר אלגנטי, נקי עם עבודת CRO מדוייקת – שיפרנו את כל חווית הרכישה באתר כולל דפי מוצר, עגלה, צ’ק אאוט, עשינו תוספים, אפסיילים ועוד
תפסיקו לבוא אלינו עם אתרים גמורים ושבורים בווקומרס שכל דבר שנוסיף להם ירסק אותם.
עשינו קריאייטיבים חדשים – עבדנו חזק מול הבריף – איתרנו את החוזקות והבידולים ויצרנו קריאייטיבים מדוייקים למסרים שגם נעימים בעין ובאוזן.
איתרנו משפיענים מדוייקים למותג – איתרנו משפיענים ושלחנו להם בריף מדויק עם 5 תסריטים אפשריים ונקודות חשובות לדבר עליהן – רציתי לקבל חומרים טובים וחזקים שאוכל לעבוד איתם
בנינו אוטומציות- בנינו בפלאשי אוטומציות לנטישת עגלה, לוולקאם וללקוחות חוזרים
אחרי שהכל עומד ונראה מליון דולר –
בנינו מחדש את הקמפיינים.
והתוצאות לפניכם –
אחרי חודשיים באוויר הגענו 40,000 שח תקציב שיווק בחודש אחד בלבד והכנסנו כמעט 180,000 שח!!
רואס 4.5 מהמם!
אם אתם מזדהים ומרגישים שנמאס לכם מהבלאגן - בואו לדבר איתנו