איך הפכנו תקציב של 100,000 ש"ח להכנסות של יותר מחצי מיליון – בפייסבוק בלבד

בקייס סטאדי הבא, אני הולכת לשתף אתכם בתוצאות קמפיינים של מותג שמאוד מאוד קרוב לליבי.
מי שמכיר אותי יודע שאני חיה את המותגים שאני עובדת איתם כאילו הם שלי.

וזה סיפור על מותג על שרובכם מכירים שרץ פה בארץ בתחום של לייפסטייל עם סקייל בינוני של 100K בחודש בפייסבוק בלבד.
אני הולכת לשתף אתכם מה עשינו איתם: ( זה חד משמעית לא תהליך שמתאים לכולם)
כמו כל תהליך איתי מתחילים בבריף חריף חריף –
מבינים מטרות, בודקים באיזה סקייל צריך להיות כדי להיות רווחיים, בודקים איזה תקציב פרסום נצטרך בשביל זה, תופסים בידולים, בונים אסטרטגייה ויאללה.
אחרי שלב א המייגע והארוך אבל הכל כך כל כך חשוב הזה – מגיע שלב העבודה הפרקטית:
קריאייטיבים קריאייטיבים קריאייטיבים –
פה עשינו כמה סוגי קריאייטיב: לא עוד באנרים מעפנים שנראים כמו מודעות בעיתון ולא עוד סרטוני UGC באיכות נמוכה שעשתה לנו טובה איזו משפיענית חמודה – לא.
קריאייטיב חיה שצמוד לבריף עם תסריט חד (שאפילו קצת הביך והצחיק את הבנות שעשו אותו)
בחרנו 12 משפיעניות מתוך בערך 40 שרצו לשתף איתנו פעולה – קיבלו בריף + תסריט לכל אחת ואחרי 3 סבבי תיקונים ו3 סבבי עריכה – היינו מוכנים לעלות לאוויר.
שידכנו לזה כמה סוגים של קופי ועלינו.

בנינו אוטומציות נהדרות לוולקאם, נטישת עגלה וריטנשין
עשינו בקטנה עבודת CRO בעיקר בדפי מוצר
הוספנו להם אפסיילים שיתנו קצת נופח ושילבנו מסרים של ערכי המותג ויתרונות המוצרים.

את כל העבודה עשינו תוך כדי תנועה – כלומר תוך כדי שהקמפיינים באוויר ביצענו את כל השיפורים.
עבדנו עם שני חשבונות מודעות. למה? כי יש להם מוצר מסוים שהוא עסק בפני עצמו ויש את יתר המוצרים בחנות.
ביצועי קמפיינים 30 יום: (נתונים מאומתים כ90 אחוז) – שימו לב שבסנן שאני עובדת איתו לא רואים את סך כל הביצועים בעמודה של סך הכל אבל חסכתי לכם את החישוב:
בחשבון אחד הוצאנו 57,703 ₪ והכנסנו מעל 250,000 ₪
ובחשבון השני הוצאנו 46,824 ₪ והכנסנו מעל 300,000 ₪
בטוטאל מעל חצי מליון שח בפייסבוק בלבד!

עכשיו לפני שאתם קופצים – שימו לב להערות:
זה מותג בן 10 שנים לפחות שרץ במדיה מעל 5 שנים רצוף עם היסטורית חשבון ארוכה מאוד
יש להם הוכחות היתכנות למוצרים שלהם + מחיר תחרותי במיוחד.
הם שותפים מלאים להצלחה – לטוב ולרע.
הם זורמים עם הרעיונות המשוגעים שלנו – לפעמיםמים אנחנו נכשלים ולפעמים גם מצליחים.
התקשורת איתם נהדרת וכל הארגון עובד איתנו צמוד במערכת יחסים טובה ומפרגנת.
יש הרבה מה ללמוד מהקייס הזה אבל אם דבר אחד שאני מקווה ומייחלת שתשכילו והוא : מערכת היחסים מול ספקי המדיה שלכם.

תהיו טובים, תהיו שותפים, ספקי המדיה שלכם לא קוסמים - הם באים לעבוד - אבל החשיבה והעסק - היא שלכם. ובנימה אופטימית זו, מאחלת לכם רואסים גבוהים ווייבים טובים בלבד אמן!

MORE CASE STUDIES

איך באוגוסט עשינו 30,899 ותוך 90 יום עלינו בכמעט 800 אחוז והכנסנו 221,569 שח?

זה אחד הקייסים היותר מעניינים שתראו פה.
על כוחו של השילוב הבלתי מנוצח – אוטומציות במייל, ניוזלטרים וסמסים וקמפיינים – היה פה שיתוף פעולה מנצח!

קראו עוד

איך גורמים ל33,680 שח להכניס 200,394 שח ב28 יום בלבד ?

אז התשובה היא: בקלות
אבל אם נצמדים לתהליך.

אנחנו עובדים צמוד לתהליך הזה. לפורמולה. לא מעגלים פינות. לא עושים תוכי. כל התהליך הוא קוסטיום פר מותג. פר מוצר.

קראו עוד