אז התשובה היא: בקלות
אבל אם נצמדים לתהליך.
אנחנו עובדים צמוד לתהליך הזה. לפורמולה. לא מעגלים פינות. לא עושים תוכי. כל התהליך הוא קוסטיום פר מותג. פר מוצר.
אין קסמים. אבל יש עבודה יסודית, ידע והרבה נסיון.
אנחנו בונים ביחד מכונה משומנת שנותנת שליטה מלאה על השיווק ועושה הרבה שקט.
אז בואו נצלול:
קודם כל ולפני הכל – מסרים מסרים ועוד פעם מ ס ר י ם !!
אנחנו באמת לא מבינים איך סוכנויות איקומרס ובעלי אתרים פשוט מדלגים על השלב הזה ורצים לקחת ריטיינר נמוך כדי לסגור לקוח כמה שיותר מהר.
אז שלב המסרים הוא סופר מגה חשוב – בלי המסרים של המותג איך בדיוק תיבדלו בין כל המתחרים? למה שמישהו יבחר לרכוש את המוצר שלכם לעומת מוצר אחר?
איזה מסרים נראה ללקוח בכל שלב בפאנל?
הרי לא נראה את אותם המסרים לקהל שלא פגש אותנו מעולם ולקהל שרכש מאיתנו אתמול נכון? יופי
אז ברגע שהבנו את המסרים, בנינו את הפאנל –
בחרנו איזה מסרים רואים קהלים קרים
איזה קהלים חמים
ומה נראה לקהלים שרכשו בעבר?
משם התחלנו לבנות קריאייטיבים שמתאימים לכל מסר.
במקביל עשינו עבודת CRO ושיפרנו את עמודי המוצר
איתרנו כמה משפיעניות ושלחנו להם בריף מגוהץ ומדוייק עם כל הנקודות שחשובות לנו ועם כמה תסריטים אפשריים.
גרמנו ללקוח להבין שאין שום מוצר בעולם שהוא צריך מלבד המוצר שלנו.
בנינו אוטומציות מגוהצותתתתת שעובדות כמו שעון ונראות מליון דולר. מקימים אותן מושלםםם פעם אחת, משלבים את כל המסרים שחשובים לנו בכל שלבי הפאנל וזהו. יכולות לרוץ גם 10 שנים. מכונה משומנת.
רק אחרי שכל התהליך מסודר – בנינו את הקמפיינים עם כל שלבי הפאנל.
בקצרה, התחלנו עם 500 שח יומי והצפנו משם בהתאם לביצועים. 1000 שח ליום + –
הוצאנו 33,680 אלף שח ב28 יום שהביאו 200,394 שח (בטח נעלמו עוד כמה עשרות אלפי שקלים בגלל המעקב הנהדר).
אם אתם מרגישים שאיבדתם שליטה, אתם מפרסמים ביותר מ15,000 בחודש ולא רואים תוצאות. אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לקחת בעלות על תהליך השיווק שלכם - דברו איתנו!