האמת שזה דלולו לגמרי לעשות מעל מליון וחצי שקל ביום פה בארץ. זה באמת לא באהלן אהלן וזה קרה וזה קורה וזה אפשרי לגמרי.
ביום יום אני עובדת עם מותגים גדולים עם מחלקות שיווק שלמות אינהאוס ומותגים קטנים יותר שמצריכים ניהול של כל המחלקה ויש משהו שחוזר אצל כולם באופן גורף:
פרויקט שהתחיל עם כל הנתונים להצלחה – קו מוצרים מהמם, שימושי, ייחודי, נמכר כבר במאות נקודות מכירה בארץ ובחו״ל- אבל תוך כדי מלחמה שהשביתה את כולנו.. וסבבי מילואים בלתי פוסקים של המעורבים בתהליך ופשוט הכל הרגיש שזה לא זז. פשוט לא זז.
בקייס סטאדי הבא, אני הולכת לשתף אתכם בתוצאות קמפיינים של מותג שמאוד מאוד קרוב לליבי. מי שמכיר אותי יודע שאני חיה את המותגים שאני עובדת איתם כאילו הם שלי.
לא מזמן בחור מתוק שיש לו מותג עוד יותר מתוק אבל לא מצליח להרים אותו. אני סקפטית כהרגלי ממותגי איקומרס מעפנים שמובילים אותם אנשים שלא ממש מבינים איקומרס – הייתי קצת אדישה.
האמת שזה לא כזה הרבה.. ובניינו, היה אפשר עוד הרבה יותר. אבל נגמרה סחורה באמצע, היו בעיות בסליקה, הבעלים של המותג התעקש להריץ קריאייטיבים שלא עבדו טוב וכו’.
זה אחד הקייסים היותר מעניינים שתראו פה. על כוחו של השילוב הבלתי מנוצח – אוטומציות במייל, ניוזלטרים וסמסים וקמפיינים – היה פה שיתוף פעולה מנצח!
אז התשובה היא: בקלות אבל אם נצמדים לתהליך.
אנחנו עובדים צמוד לתהליך הזה. לפורמולה. לא מעגלים פינות. לא עושים תוכי. כל התהליך הוא קוסטיום פר מותג. פר מוצר.