בחירה במי שעומד בראש השיווק של העסק שלנו היא אחת הבחירות הקשות שעומדים בהן מנהלי מותגים
אנחנו רוצים מישהו מקצועי שיושיט אותנו בבטחה לעבר הסקייל הגבוה, שיהיה אמין ויתייחס למותג שלנו כאילו הוא שלו.
אבל איך מגיעים אליו? הרי כולם אומרים בדיוק את אותו הדבר
אותן ההבטחות, אותן המילים. אז איך יודעים מי יודע מה הוא עושה ומי ישקיע בנו מספיק?
מלבד איך לבחור את הסוכנות או הפרילנסר, עולה השאלה – מה עשיתם עד היום? האם עבדתם על הבידול שלכם? האם אתם מדגישים את המסרים שלך בקריאייטיב ובאתר? האם עשיתם עבודת CRO? מה עשיתם עם המשפיענים שעבדתם איתם? האם יש לכם אוטומציות?
יש עוד הרבה שאלות שעולות פה אבל לפני שנתחיל לצלול – ברוכים הבאים
אנחנו עושים תהליכי 360 למותגי איקומרס על כל המשתמע מכך – ניהול איקומרס מיקור חוץ
אנחנו מאמינים בשקיפות - לכן אנו משתפים חלק מהתהליכים עם לקוחות שלנו
אני בר פרח ברק או בשמי המקוצר – ברבור
כבר עשור שלם שאני מתעסקת עם מותגי איקומרס בארץ ובחול בסקיילים גבוהים מאוד עם התמחות בנישות של קוסמטיקה, ביוטי, אופנה, תכשיטים ולייף סטייל.
עבדתי עם יותר מ200 מותגי איקומרס ויותר מ300 מותגים. בשנים האחרונות עבדתי בסוכניות איקומרס ודיגיטל הגדולות בישראל בתפקידי CMO וCEO , הקמתי סוכנות איקומרס מאפס עם לקוחות מישראל וחו”ל ועובדים בכל העולם.
היום הצוות ואני מנהלים את תהליכי השיווק למותגי איקומרס A-Z , בנייה והטמעת פאנלים, קמפיינים, סושיאל, עבודה עם משפיענים, CRO , קריאייטיב, אוטומציות, ניוזלטרים ועוד. בנוסף אני מייעצת למשרדי פרסום ודיגיטל במיטוב תהליכים, פיתוח עסקי, עבודה עם לקוחות, טקטיקות שיווק הדרכה והטמעה.
בין לקוחותיי בעבר ובהווה
איך נראה תהליך העבודה?
בגדול ישנם 3 דברים שאפשר לעשות כדי לעזור לך
מה הכי רלוונטי עבורך בשלב זה?
*המחירים אינם כוללים מע”מ
לבעלי חנויות איקומרס ומנהלי שיווק
שמחפשים להעמיק את ההבנה והידע על שיווק של החנות שלהם ועל נראות האתר בראייה מכוונת המרות, חווית המשתמש, אנליזה, קריאייטיבים ועוד.
אורך הפגישה:
שעה וחצי, בזום או במשרד שלי בנתניה
ניהול איקומרס במיקור חוץ למעשה השירות כולל כל מה שמנהל שיווק עושה בעסק.
השירות יותאם אישית לצורכי הלקוח ודורש מינימום התחייבות של 6 חודשי עבודה רציפים.
השירות כולל 2 שיחות בנות 45 דקות כל אחת ומסמך מרוכז.
בשיחה הראשונה אנחנו מדברים מטרות, מה קיים היום, לאן רוצים להגיע, מה עשיתם בעבר ומה רוצים לעשות.
לאחר השיחה אני מקבלת גישות צפייה בחשבונות וניגשת לעבודה:
בניית מסמך שמרכז את הדברים שדיברנו והשיפורים שמומלץ לעשות בכל הפאנל:
בניית המסעות (פאנלים), קריאייטיבים, חומרי גלם פרסומיים, קמפיינים, משפיענים, CRO, מיילים, אוטומציות, אנליזות ועוד.
בשיחה השנייה אני מציגה לכם את המסמך + זמן לשאלות.
מכאן תוכלו ליישם את הדברים כשאתם יודעים בדיוק מה צריך לעשות בצורה ברורה ומעשית.
*יינתן ליווי ביישום האסטרטגיה בתוספת תשלום חד פעמי או כחלק ממסלול הליווי